ohh triple-one-five a.k.a trios :)
you know what ?
im start to fall in love with this batch okay?
actually it actually...err.. its weird for me :P
coz i hate this batch at first
its all happen coz everybody are too selfish
they think they are too good to be compare
hello! come on laaaah
but sume tuuh daa lepas
tak yaaah nak ungkit ungkit yer...
im always kne kutuk coz my physically is bad as my face is not prettay and as my skin is not fair
i think diorang (lelaki) tak puas hati sbb tu kot
Ohh well even KB pon nak kapel ngan budak hot kan? sendiri yg cakap ! JIJIK taw tak?!
i dont care suke hati ko laaah weyh KB kan pandai so whaaat?
but now everything not gonna be the same :D
everybody is nice to me coz maybe they can accept who i am...after expressing my feeling towards them hohohoXD maybe they can understand -,-
ape pon yg diorang cakap pasal keburukan i ,i tak kisah daah
ko nye liang lahad .liang lahad ko laah
ko menambah pahale ko and ko menambah dose ko gak bertaubat je laah weyh
buat pekak telinga sudaah as long as my friends still with me
and asnad still here hehehehhee~
1115 awesome kan ? kite sume pandai ohh well tengok laah ahli ahli 1115 hee~
sooo try on your best okay kawan kawan ku 1115 ! kite bakal menempuh P.a.T~
good luck korang :O
No comments:
Post a Comment